Z pozoru każda z firm administrujących nieruchomościami oferuje ten sam z zakres usług. Często różnice stają się widoczne dopiero po rozpoczęciu współpracy.
Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu nieruchomościami. Od 1997 roku z sukcesem administrujemy i zarządzamy Wspólnotami Mieszkaniowymi. Nasze doświadczenie przekłada się na stabilność obsługi, doskonałą znajomość przepisów i dobrych praktyk, efektywne procedury obsługi budynków i Mieszkańców. Dysponujemy bazą sprawdzonych firm zewnętrznych z każdej dziedziny niezbędnej dla obsługi nieruchomości. Znamy potrzeby zarówno dużych, jak i małych budynków, specyfikę zabytkowych kamienic oraz współczesnych apartamentowców.
Korzystamy z nowoczesnych systemów informatycznych, które usprawniają rozliczenia, komunikację z Mieszkańcami oraz dostęp do dokumentów. Wprowadzamy rozwiązania, które oszczędzają czas i ułatwiają prowadzenie spraw, np. wielofunkcyjna Kartoteka Online, elektroniczna baza dokumentów Wspólnoty z dostępem dla właścicieli lokali, kody QR w częściach wspólnych do szybkiego zgłaszania usterek przez Mieszkańców, praca na platformach do organizacji i prowadzenia procesów / zadań (ASANA), możliwość dokonywania opłat za lokal bezpośrednio w Kartotece Online, sprawny kontakt z administratorem poprzez grupy w komunikatorach typu WhatsApp.
Zapewniamy kompleksową obsługę nieruchomości: administracyjną, księgową, prawną, windykacyjną oraz techniczną – kontrole, konserwacja i bieżące utrzymanie nieruchomości wspólnej, a także remonty. Wszelkie potrzeby wspólnot mieszkaniowych są adresowane w jednym miejscu, tj. bezpośrednio przez naszą firmę lub za naszym pośrednictwem przez wyspecjalizowane, sprawdzone podmioty zewnętrzne – konserwatorzy techniczni, firmy remontowe, kancelarie prawne, brokerzy ubezpieczeniowi etc.
Wiemy, że dobra komunikacja to niezwykle istotny element współpracy administratora ze Wspólnotą Mieszkaniową. Dlatego dbamy o regularną i bieżącą wymianę informacji pomiędzy administratorem a Zarządem i Mieszkańcami. Łatwym sposobem na zgłaszanie usterek przez Mieszkańców jest zeskanowanie kodu QR, który zamieszczamy na klatkach schodowych lub w windach. Na zgłoszenia Mieszkańców odpowiadamy w ciągu 24 godzin, ale w sprawach awaryjnych administrator jest dostępny przez całą dobę. Każdy z Mieszkańców ma także możliwość bezpośredniego kontaktu z księgową prowadzącą rozliczenia Wspólnoty.
Administrowanie nieruchomościami to dynamiczny proces, który wymaga ciągłej inicjatywy i konsekwencji w realizacji założonych celów. Odpowiedzialność w pracy administratora rozumiemy jako doprowadzanie rozpoczętych zadań do końca. Dysponujemy sprawdzonymi rozwiązaniami na typowe problemy związane z funkcjonowaniem Wspólnoty Mieszkaniowej. Ponadto, jako doświadczony administrator potrafimy zarekomendować rozwiązania optymalne dla danej nieruchomości i sytuacji. Takie podejście pozwala nam budować trwałe relacje z właścicielami zarządzanych przez nas obiektów.
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony danych osobowych (RODO) zmodyfikowaliśmy obowiązujące w EDYL zasady dotyczące ochrony danych. Celem zmian było wprowadzenie optymalnego i zgodnego z wymogami RODO sposobu przetwarzania informacji zawierających dane osobowe. Zmiany obejmowały wdrożenie środków technicznych i organizacyjnych (np. wypełnienie obowiązku informacyjnego w stosunku do osób powierzających nam swoje dane, szkolenia dla pracowników lub wprowadzenie wewnętrznej Polityki Ochrony Danych). Państwa dane są w EDYL w pełni bezpieczne.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore magna the alora aliqua alora the tolda on fouter.